martes, 16 de marzo de 2010

Una bona recepta de Betflorensa

Truita de carxofes amb butifarra negra



Ingredients
  • 3 ous
  • 2 carxofes
  • 1 tros de butifarra negra
  • oli d'oliva
  • sal
  • pebre
Elaboració
Preparem les carxofes per utilitzar-ne els cors. Tallem la cua, treiem les fulles més dures i en separem la part superior. La resta la tallem a fines làmines i ho posem a daurar en una paella amb oli d'oliva a foc suau.
Mentre es fregeix preparem la butifarra negra i els ous.
La butifarra negra la fem a trossos petits i els ous els batem tot afegint-hi un pessic de sal i una mica de pebre negre. Barregem els ous i la butifarra i hi afegirem les làmines de carxofa quan estiguin al seu punt. Retirem l'oli sobrant de la paella i aboquem la mescla. Deixem cuallar la truita i li fem la volta. Això també va a gustos, però és interessant que estigui un parell de minuts per cada banda per tal de que la butifarra negra agafi temperatura.
I ja tenim el plat llest. Una recepta ben bona i ben catalana.
La vaig recollir del Clubdecuines  d'una usuària que sembla tenir molta traça per aquest tipus de receptes, la Betflorensa.


Gràcies maca per aquest petit plaer gastronòmic que m'has brindat, la meva particular enhorabona pel teu talent i la teva bona traça.
Evidentment que no trobareu aquesta recepta de la meva mà al portal, seria repetitiu, millor respecto els drets d'autora. Us la deixo aqui, al meu blog tot fent referència a aquella persona que me la va ensenyar.
Salut a tothom!




2 comentarios:

  1. Ostres no m'ho esperava pas això! jeje me n'alegro molt que t'hagi agradat, se'm va acudir de casualitat i després de provar-la.. ara la faig moltes vegades! és tan bona! i fa país que sempre és bo! Bé moltes gràcies per aquest post dedicat a la meva truita, m'ha fet molta il·lusió! :-)

    ResponderEliminar
  2. Les gracies a tu, que bé te'l mereixes! A veure si en les properes setmanes puc anar publicant més receptes tant al club com al blog.
    Vaig fer aquí mateix un petit avançament del que vé i de les meves intencions gastronòmiques.
    http://angelnicolau.blogspot.com/2010/03/projectes-gastronomics-per-les-properes.html

    ResponderEliminar