lunes, 1 de marzo de 2010

Innovació i tradició a la cuina del mes de març

Bon dia a tothom! La veritat és que portava uns quants díes oblidant el meu perfil de cuiner al Clubdecuines i... mira, vés per on porto un parell de setmanes inspirat, que torno a tenir ganes de tancar-me als fogons.
El cap de setmana passat va tocar complir promeses: els guanyadors del sorteig d'un dinar per dues persones, en Dídac i la Les van venir a tastar la recepta guanyadora del concurs, els famosos "Nius de pasta cruixents amb trompetes de la mort, pernil ibèric, nous i formatge de tetilla".


Per cert, la Les va portar les postres fetes per ella... mmm! Variat de Cruixents de xocolata amb fruits secs! Boníssims!


Aquell mateix cap de setmana vaig quedar "impactat" culinariament quan l'Ismael, un amic del meu amic Marc, em va revelar que hi havía qui combinava les gambes amb la sobrassada. Ell em va donar les pautes més importants, jo vaig fer la resta. La primera prova la vaig fer aquest cap de setmana amb el Paco i l'Ariana de convidats. Sorprenentment excel·lent, excel·lentment sorprenent. Es poden tocar quatre ajustos, afegir més quantitat d'alguna cosa, treure'n d'una altra i provar algun ingredient diferent, però la base del plat ja la tinc i és meravellosa: gràcies Ismael!




I ja per acabar aquesta entrada, aquest matí he publicat les instruccions per fer una bona salsa pels calçots, una salsa com cal, en condicions. He agafat les fotos de la salsa que vaig fer per la calçotada de la setmana passada amb els amics i apa! Pujat a la web està. Espero que us faci servei. Salut a tothom i que us aprofiti si ho mengeu! Fins aviat!



Ah! Un petit apunt abans de marxar del tot... al Clubdecuines, la meva recepta de gambes amb sobrassada té poc més d'un dos sobre cinc de puntuació. I té 11 vots (de moment). El que vol dir que hi ha nou persones (o menys persones que ho han fet vàries vegades) que s'han molestat a desacreditar aquesta recepta i a valorar-la com a gens interessant.
No vull quedar com un mal perdedor ni com un mal educat, però qui es dediqui a fer això ÉS UN@ RANCUNIÓS@ I NO TÉ NI PUTA IDEA DE CUINA NI DE CUINAR. SI SAPS FER-HO MILLOR, TINGUES LA DIGNITAT I LA DEFERÈNCIA DE COMPARTIR LA TEVA SABIDURIA AMB LA RESTA DEL MÓN... I SI NO TENS SABIDURIA I SIMPLEMENT TENS RÀBIA DINS TEU, FOTE'T DE CAP CONTRA LA PARET O FES MÉS L'AMOR, HO NECESSITES. I ENCARA QUE NO HO SEMBLI... FES EL QUE ET DONGUI LA GANA, ME LA PELA LA NOTA QUE TU LI POSIS, SI PENJO RECEPTES NO ÉS PER QUE TU EM JUTJIS.
A la resta un petó i una abraçada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario