domingo, 21 de marzo de 2010

Apunteu-vos a les noves tecnologies!!

Hola bona gent! La Vane diu que molta gent llegeix aquest blog i jo no m'ho acabo de creure...
Puc ser sincer? Necessito que em feu una mica la pilota fent-vos seguidors del blog i subscrivint-vos a les entrades de la pàgina. Vaaaaaa, no costa tant. És per animar-me una mica a seguir escrivint.
D'aquesta manera jo tindré més dades per orientar els continguts a publicar cap a uns interessos o cap a uns altres i si us subscriviu, rebreu puntualment al vostre correu electrònic un avís cada cop que publiqui alguna cosa, així no haureu d'anar mirant el blog cada dos per tres a veure si el nano ha escrit alguna cosa i no us predreu res que us pugui ser interessant.

Com us feu seguidors?



Seguir



La RSS és una manera senzilla de rebre les novetats que es produeixen en una pàgina web a la bústia d'entrada del vostre correu electrònic mitjançant un e-mail.
Depenent del correu que tingueu ho heu de fer d'una manera o d'una altra. Com que el blog el tinc vinculat al meu correu de Gmail (Google-Blogger) us serà més fàcil si teniu un compte de Google o de Yahoo. Si teniu qualsevol altre correu electrònic no passa res, ja sigui Hotmail, el correu de la feina o un amb domini propi. Llavors quan desplegueu les opcions de la pestanya d'entrades heu de seleccionar la opció ATOM.

A la pàgina que us surti un cop triada la opció ATOM busqueu això i seleccioneu la opció Universal Subscription Mechanism (USM). 


...with other readers:


Després us demanarà que executeu una aplicació externa. Accepteu i digueu que si, continuar o el que coi posi al botó que us surti a vosaltres. D'aquesta manera ja estareu subscrits a les entrades del meu blog.



I si llegiu el vostre correu electrònic a través de Microsoft Outlook Express:

Herramientas>Configuración de la cuenta>Fuentes RSS>Nuevo i al requadre que us surti enganxeu aquest

 enllaç...



A part de fer-vos seguidors del blog i de fer el seguiment de les entrades per RSS vull dir-vos que em fa molta il·lusió quan trobo algun comentari nou a qualsevol de les entrades, sigui de qui sigui. Em fa feliç, content, somric. Així que a la gent que ja fa comentaris, no deixeu de fer-los, i als que llegiu i encara no heu deixat la vostra empremta al blog, feu-ho!! És molt ràpid, senzill i m'encanta llegir-vos.
No sabeu com deixar un comentari? No tindreu excusa, també us ho explico.

Al final de cada entrada/article trobareu la paraula "comentarios" amb un número davant -normalment és el zero donada la poca afició que teniu a deixar comentaris- hi feu clic a sobre i us sortiran una serie d'opcions i un requadre per escriure la vostra opinió.
Del desplegable de sota seleccioneu la opció Nombre/URL i poseu el vostre nom i deixeu la casella d' URL en blanc i feu clic a acceptar. Ja està! No és tan difícil oi?




  Salir

També podeu donar ràpidament la vostra opinió validant la casella que més s'apropi al vostre parer després de llegir/veure l'entrada. Podeu seleccionar més d'una opció a la vegada.



REACCIONES: 


Fareu els deures?? Vaaaaaaa, com a mínim feu-vos seguidors que jo us vegi i deixeu algun comentari de tant en quant, lo de la RSS ho deixo només per qui en sàpiga, s'atreveixi o en tingui ganes, només ho proposo per comoditat vostra.
Apa, petons a tothom i bona nit, que ja és tard, està plovent i la meva nena té fred tota sola. Me'n vaig corrent a abraçar-la i fer-li un petó.

1 comentario:

  1. ala ala , que ja he fet els deures, estaras content !! Ara sols em falta pujar una foto ....

    ResponderEliminar