lunes, 16 de noviembre de 2009

Noves receptes al meu portal de cuina!

Hola amics i amigues!
Hi ha algunes novetats al meu portal de cuina. Noves receptes com l'arròs caldós amb llamàntol o les albergínies farcides.

Poc a poc aniré penjant més receptes. Deixeu comentaris si les aneu fent, si voleu que quedem i que les cuini o si teniu dubtes o suggerències. Si m'envieu fotos al correu electrònic les penjaré i us faré propaganda si sou bons cuiners o cuineres.

Com podeu veure a la foto de moment tinc a la dona contenta en aquest aspecte. Cal tenir en compte que estem en crisi i que no tots els díes em puc gastar diners en fer segons quines receptes. Val a dir que ja procuro que hi hagi receptes barates i senzilles de preparar, però normalment aquestes ja las sap fer tothom.
La propera recepta senzilla que pengi sera la dels espinacs a l'estil de ma mare. La propera recepta "festiva" o "per quedar bé" sera una que m'ha otorgat moltes velades d'èxit culinari i felicitacions: Rap amb gavardina axampanyada amb crema d'alls i raïm.
Recordeu d'anar votant la recepta presentada a concurs dels Nius de pasta cruixents. Fins el 30 de novembre la cosa no s'acava.
Espero que us aprofitin! Salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario