jueves, 12 de noviembre de 2009

Descobrint la meva part femenina

Fa uns dies vaig veure per TV3 el capítol 7 del programa SEXES EN GUERRA. Tractava sobre la orientació sexual: la triem o ens ve donada? Durant l'episodi van explicar diferents coses relatives al cervell cosa que em va atraure immediatament. Si podeu, veieu-lo vosaltres, resulta molt interessant (dura 38 minuts). Feu click a l'enllaç que us poso a continuació:

Les persones podem ser homes o dones, podem ser homosexuals o heterosexuals i com han demostrat podem tenir un cervell masculí o femení independentment de les anteriors premisses.
Les tendències són clares: els gais tenen un cervell més femení  i les lesbianes un cervell més masculí. Els cervells femenins estan més preparats per captar les emocions, l’expressió del ulls i dels trets facials. Els cervells masculins estan millor preparats per les habilitats espacials i tècniques. Per tal d’implicar l’espectador ens inviten a descobrir el sexe del nostre propi cervell realitzant un test a la seva web. Triguem uns vint minuts, potser menys, fins a completar-lo i obtenir els resultats.
Vaig caure a la temptació de fer-lo i vaig obtenir un resultat que ja sabia per avançat: tinc un cervell destacadament més femení que el de les pròpies dones. No sóc gai. Reconec que de més jove en molt comptades ocasions he sentit atracció física  per un altre home, veure’l i dir que es guapo. Ara, mai m’he imaginat mantenint relacions sexuals amb homes i reconec que em causa certa aprensió.
Conèixer la nostra realitat, acceptar-la, ens fa créixer, ser més grans i més madurs. Hi ha moltes veritats diferents i totes existeixen i són normals. Són respectables i hem de conviure amb elles. Som diferents, ni millors ni pitjors.
Tu que en penses? Deixa la teva opinió als comentaris i vota al test que hi ha a la columna lateral del blog. Vols saber com és el teu cervell? 

1 comentario:

  1. Els meus resultats es troben en un entremig entre les habilitats oservades en el grup d'homes i de les dones. Les meves habilitats més femenines com les habilitats verbals es troben compensades amb les més masculines com la capacitat de visió espaial.

    ResponderEliminar