martes, 22 de diciembre de 2009

Una suggerència a la gent de les ferreteries Cofac

Hola bona tarda,
Em dic Àngel Nicolau i sóc un client vostre que voldria fer-vos un suggeriment arrel d’un petit problema que he tingut amb vosaltres.
Visc a Montornès del Vallès i ahir, 21 de desembre de 2009 vaig anar a Barcelona per assumptes personals, de pas, necessitava quatre coses d’una ferreteria i al barri on viu la meva mare hi ha un Cofac (Cofac Valldaura). Vaig aprofitar per comprar-les allà.
Vaig arribar a casa i vaig obrir el producte, (és un regal, no puc desvetllar públicament la seva descripció)  i vaig descobrir que estava trencat. Vaig pensar que a Montornès mateix hi ha un altre Cofac i que potser allà me’l podrien canviar sense necessitat de tornar a baixar a Barcelona. No va ser possible. Vaig trucar per telèfon a Cofac Valldaura per veure si des d’allà em donaven una altra solució i tampoc va haver-hi sort.
Vull deixar clar que entenc que compri un producte i estigui trencat, és normal, pot passar a tot arreu, també vull dir que he sigut atès amb correcció i educació als dos centres Cofac, el de Valldaura i el de Montornès. L’únic que pretenc és suggerir-los que millorin aquest aspecte de comunicació de mercaderies i factures entre botigues. Ja sé que és una xarxa de franquícies que depenen d’una central però tot i així considero que aquesta part concreta de l’atenció i el servei al client és francament millorable i si els ho demano és perquè no crec que costi tant.




Si algun avantatge té comprar a El Corte Inglés (per posar un exemple), és que si jo compro alguna cosa a Madrid i està trencada la puc canviar a Girona si he anat a Madrid per negocis. Ja sé que la distància entre Barcelona i Montornès no és tan exagerada i que un altre dia que baixi hauré d’anar amb més temps i passar per allà, el que no penso fer és quedar-me un producte trencat pel que he pagat uns quants diners i romandre en silenci davant d’aquest inconvenient que m’ha sorgit.
Aquest cop em tocarà passar per l’aro per que es tracta d’un regal i ho he de canviar ja mateix, no puc esperar a que em responguin i intentin donar-me consol o solució.
Això si, una altra vegada m’ho pensaré dos cops abans d’entrar a un Cofac.
Espero resposta a la meva bústia de correu electrònic. Atentament,


Àngel Nicolau Panella

No hay comentarios:

Publicar un comentario