martes, 29 de diciembre de 2009

Reportatge paisatgístic sobre el Pont de Suert

Hola bona gent! Fa poques setmanes vaig passar el pont de la puríssima a l'apartament que tenen l'Oscar i la Marga a El Pont de Suert, a l'Alta Ribagorça. Un parell d'estones que tenia lliures vaig aprofitar i vaig fer una volta pel poble amb la camera i el tripode. La meva intenció era editar a posteriori un minireportatge de fotografíes descriptives i majoritàriament paisatgístiques.
Ara que he tingut uns dies de descans a la feina he pogut dedicar el temps necessari per editar i publicar les fotografies.
Ja aviso que la serie no és espectacular ni conté imatges vistoses. És més aviat pàlid, descolorit, fred... no obstant he intentat donar un toc càlid aplicant un filtre fotogràfic adient (ataronjat) per contrarrestar la naturalesa de les fotos.
El reportatge està publicat al meu perfil de flickr. Podeu accedir-hi directament fent click a l'enllaç que teniu a la columna esquerra del meu blog a l'apartat "enlaces de interés" o a la foto que posa El Pont de Suert: el meu últim reportatge. 
També podeu fer click aquí...












Aquí teniu una petita mostra del que us espera. Agraeixo les crítiques, les opinions i els comentaris. Els podeu deixar tant aquí com al perfil de flickr.
Salut i fins el proper reportatge fotogràfic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario