viernes, 2 de abril de 2010

Deures per Setmana Santa

Aquests dies hem marxat fora a gaudir de la pau de la Vall de Ribes. Hi ha hagut excursions duríssimes, que m'han brindat algunes fotografies maques. També he fet alguna recepta (senzilleta, però bona). Ahir vaig visitar una altra vegada el Machiroku de la mà de la Vane i també la Cerveteca. Ja faré la pertinent crítica.


Per acabar dir que per fi tinc un "principi de material" -només tinc la matèria primera, encara s'ha d'editar- d'aquelles fotos inspirades inicialment en Jeff Bark i que pretenen ser la meva iniciació en el món dels retrats nus.
Quin millor model que jo? No us espanteu gaire. La versió que del blog sortirà parcialment censurada per voluntat pròpia i per motius més que evidents. Qui vulgui la versió lliure UNCENSORED només me l'ha de demanar i ja ens trobarem un cop tingui la feina enllestida.
Salut i fins aviat.





1 comentario: