lunes, 25 de enero de 2010

Fotografiant la Cerdanya

Després d'uns quants dies sense ganes d'asseure'm davant de l'ordinador o directament sense temps lliure, per fi he pogut acabar la edició del meu últim reportatge, que en aquesta ocasió està dedicat a la comarca de la Cerdanya i centrat en les poblacions de Montellà i Llívia. Allà vaig passar un cap de setmana relaxant per cortesia de Ruralverd del qual ja vaig fer la corresponent crònica. Només quedaven les fotos i ja estàn aquí. Evidentment que vaig fer més fotos, personals, de la casa, jugant... però aquestes no formen part del reportatge públic. Us estalvío la pallissa. Com sempre espero que us agradin i independentment d'això espero la vostra crítica amb ganes i afany de superació.
Les meves pretensions són humils, però no tan fredes com les de l'últim reportatge a El Pont de Suert. Les fotografies són tot i la neu més càlides, brillen més, hi ha sols, cels saturats, reflexos d'aigua... també he intentat treballar en transmetre aquella aspror de les parets de pedra dels pobles mitjançant el contrast i la profunditat així com el rang de l'histograma.
Desitjo que us agradi.





No hay comentarios:

Publicar un comentario